Proč? Aby správně fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste vy snadno zjistili stav vaší objednávky a nemuseli se pokaždé přihlašovat, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou.
Informace o nákupu
Základní informace
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.
Způsoby a ceny doručení
Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci. Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.
Doprava zdarma
Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč nebo během akcí zahrnujících Dopravu zdarma. V tomto případě doručíme vaše zboží do 3 pracovních dní od objednávky. Služba se nevztahuje na partnerský prodej.
Osobní odběr | |
Vyzvednutí na provozovně Olomoucká 83, Brno | zdarma |
Přepravní službou (DPD) | |
objednávka nad 1 500 Kč | zdarma |
objednávka do 1 500 Kč | 109 Kč |
Příplatek za dobírku | 25 Kč |
Ceny jsou bez DPH
Osobní vyzvednutí
Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám jej, jakmile bude zboží na prodejně připraveno. Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, bude znovu uvolněno do prodeje.
Balík DPD
DPD vám dopraví balíky do 50 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po vyzvednutí.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, čísle zásilky a dobírce. Poté je příjemce předem telefonicky informován o době doručení, eventuálně se upřesní termín a místo doručení. DPD poskytuje dva pokusy o doručení.
Všechny zásilky jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci. Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line. Průběh přepravy vaší zásilky můžete sami sledovat na internetu.
U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.
Kdy bude zboží expedováno?
Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Níže najdete přehled termínů k jednotlivým způsobům doručení.
Způsob doručení | Objednávka * | Termín |
Osobní odběr | do 12:00 hodin | Tentýž pracovní den připraveno na prodejně. |
Smluvní dopravce | do 12:00 hodin | doručení do 1 – 2 následujících pracovních dní. |
* čas odeslání objednávky
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 545 210 648 nebo 541 422 511 nebo na emailu info@vyuka-vzdelavani.cz.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme. - Přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. - Zásilka se ztratila u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.
Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na zákaznické lince 545 210 648 nebo 541 422 511 nebo na emailu info@vyuka-vzdelavani.cz.
Způsoby platby
Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/daňový doklad automaticky na e-mail ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti.
Platba při převzetí zboží / dobírka
Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.
- Hotově – dobírkou Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
- Platební kartou Pouze u řidiče dopravní společnosti. V závislosti na typu přepravce může být účtován poplatek za použití karty.
- Převodem na účet Pro platbu předem obdržíte pokyny k platbě v potvrzení objednávky. Zboží bude odesláno ihned po zapsání platby na náš účet.
Zákaznický účet
Zákaznický účet slouží pro rychlý a snadný přístup ke všem datům týkajících se vašich objednávek. Stačí se pouze zaregistrovat a od té chvíle je vám k dispozici nepřeberné množství informací. Kdykoliv se můžete podívat na průběh vašich objednávek, změnit osobní údaje, fakturační či doručovací adresy nebo nechat si posílat newsletter s akčními nabídkami